wtorek, 23 czerwca 2015

87 # Kolorowo na ślub

Ostatnio królują u mnie kartki ślubne i motyle, mam jednak sporo zaległości w blogowaniu
 i pokazywaniu mojej ślubo- i motylo-manii :)

To moja dzisiejsza kartka, świeża i kolorowa, 
z papierami Galerii Papieru (które uwielbiam) i tekturką z I kropki.
Kwiaty zrobiłam sama z papieru czerpanego Namaste,
nie są może zachwycające, ale ważne, że moje ;)



  
Napis w środku jest częściowo przyklejony i może służyć jako kieszonka na pieniążek :)


Kartkę zgłaszam na wyzwanie Artimeno


wyzwanie Namaste
i wyzwanie wg mapki ScrapMap





4 komentarze:

  1. Piękna kartka! Nietypowa, bo kolorowa a zwykle ślubne są mnie barwne. I ta magia barw dodaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Te kolory to chyba zasługa mojego dobrego samopoczucia w ostatnich dniach. Naładowałam baterie i to widać w tej pracy ;)

      Usuń
  2. Niezwykle urocza kartka. Wyszło bardzo kolorowo i energetycznie.
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Bardzo mi się podoba. Taka radosna.

    OdpowiedzUsuń