wtorek, 18 listopada 2014

59# Niespodzianki od Tatiany i Agnieszki :)

Wczoraj zawitał do mnie listonosz i wręczył mi dwie kopertki z pięknymi niespodziankami w środku.
Oto, co dostałam od dziewczyn w ramach wymiany wymiankowej w Artimeno.

Pierwszą prezentuję karteczkę od Agnieszkiwykonaną metodą quillingu. 
Ja się na tej metodzie kompletnie nie znam, więc pierwszy raz miałam okazję obejrzeć takie śliczności na żywo i pomacać troszkę :P Gratuluję talentu Aga :) 
A w ogóle to dopiero po chwili przyglądania się dotarło do mnie, ze nawet te małe dzwoneczki i zawieszki to też zwinięty pasek papieru. Cudo!


A to scrapki niespodzinkowe od Agi. Szczególnie zachwycają mnie te zawijasowe choineczki :)
Dziękuję Ci Agnieszko za tak cudowny prezent :)


 A teraz niespodzianka od Tatiany, która dosłownie zasypała mnie kryształkami, papierkami, zawieszkami, wstążkami i ręcznie zrobionymi na szydełku śnieżynkami, kwiatkami i serduszkami. Poczułam się jak dziecko na gwiazdkę :) 
Szydełkować oczywiście też nie umiem, więc chociaż popodziwiam cudzą pracę.
 Karteczka słodka i "pluszowa", a ja uwielbiam wszystkie słodkie pluszaki. 
Bardzo Ci dziękuję Tatiano :)






 Listonosz troszeczkę był zdziwiony przesyłką z Irlandii, chyba rzadko zdarza mu się zanosić na polską małą wioskę przesyłki z zagranicy :)
Oczywiście była okazja pochwalenia mu się, jakie to cuda robimy. Usłyszałam od niego:
"Jakie piękne! Powinna Pani je sprzedawać".
Tak mile obdarowana i doceniona siadłam do pracy i stworzyłam 3 świąteczne karteczki, używając także nowych skarbów, ale o tym w następnym poście.

Miłego oglądania i dnia pełnego twórczej pracy Wam życzę :)

1 komentarz:

  1. Ale miło, cieszę się, że przesyłka dotarła, i że jesteś zadowolona - "pluszaczki" z myślą o Twoich dzieciątkach:) Życzę miłego tworzenia karteczek:)

    OdpowiedzUsuń