niedziela, 13 kwietnia 2014

Wielkanoc tuż tuż...

Kiedy już nacieszyłam się nowymi "zabawkami", odkryłam, że niestety brakuje mi mnóstwa narzędzi, papierów, dodatków. Nie potrafię z tego, co mam stworzyć, naprawdę pięknych rzeczy. Utknęłam na etapie wielkanocnych karteczek, z których większość wyląduje w szufladzie.

Robiąc pierwsze zamówienie, nie miałam wielkiego pojęcia o scrapbookingu. Wydawało mi się, że zamówiłam wszystko, co najbardziej potrzebne. Teraz wiem, że popełniłam kilka błędów. Nie zamówiłam żadnych tekturek, które przepięknie wyglądają na kartkach. Zamówiłam tylko scrapki, ale zamówienie jeszcze do mnie dotarło. Nie zamówiłam też nożyków do wycinania wzorów w papierze, dzięki którym stworzyłabym własne tekturki i kształty. Nie posiadam żadnych dziurkaczy, ani papierowych kwiatów. Do głowy nie przyszło mi też, jak przydatne są tusze, czy dwustronna taśma samoklejąca, która czasem jest odpowiedniejsza, niż klej Magic. Jedno opakowanie papierów nie pozwala na różnorodność i wszystko, co robię, jest bardzo podobne do siebie. A mi przecież zależy na spróbowania różnych technik i wzorów. 

Troszkę się zniechęciłam, zwłaszcza, że nie mogę pozwolić sobie na kolejne wydatki. Moje hobby musi zarabiać samo na siebie, żebym mogła je dalej pielęgnować. A kolejne zamówienia muszą być bardziej przemyślane, zamówione rzeczy bardziej urozmaicone. 

Póki co, prezentuję kolejne karteczki do szuflady. 








4 komentarze:

  1. Urocze karteczki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Artysty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Dopiero się uczę i taki pozytywny komentarz zachęca mnie do dalszych wysiłków. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo radosne karteczki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miało być kolorowo i wiosennie, a zainspirowały mnie karteczki ScrapMana....

      Usuń