środa, 23 kwietnia 2014

Prezent urodzinowo-wielkanocny i linki do kursów

Już wręczony :)


Ten prezent zgłaszam na wyzwanie w
Świecie Artysty

Nie jestem w stanie wybrać jednej pracy, ponieważ próbuję wszystkiego
 i chyba to próbowanie jest moją największą pasją :)


Pisanki i kartki już prezentowałam, różyczki i exploding box zrobiłam pierwszy raz.

Różyczki zrobiłam wg tego filmiku

Zbieżność kolorów czysto przypadkowa, po prostu nie posiadam innej krepiny :)




Exploding box powstał wg tego kursiku

W tej pracy użyłam scrapków, koronek, krepiny i zwykłej bibuły, papieru wizytówkowego i tych papierów

Wykonałam z nich też kwiat, który znajduje się na wieczku

Kwiat w środku zrobiłam metodą cukierkową, ale to moim zdaniem najmniej ciekawy element tego pudełka :/















Pudełko zgłaszam na wyzwanie 
Skarbnicy Pomysłów



2 komentarze:

  1. Dziękujemy za zgłoszenie do konkursu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu Świat Artysty - gratuluję i proszę o zgłoszenie się po odbiór nagrody :)

    OdpowiedzUsuń