środa, 18 czerwca 2014

Mój pierwszy ślubny box

To dopiero było wyzwanie!
 Bratowa poprosiła mnie o prezent dla znajomych, 
którzy w zeszłą sobotę stanęli na ślubnym kobiercu.
Papierki przywiozła mi Joasia 
ze Zlotu w Warszawie (ja niestety nie mogłam być tam osobiście).
I muszę przyznać, ze są piękne :D
Do pudełeczka użyłam przede wszystkim
 papierów LemonCraft  Tylko mnie kochaj .
Użyłam też skrawków z Magicznej Kartki.
Nie miałam gotowych obrazków, czy tekturek, 
więc obrazki musiałam stworzyć sama - nie było łatwo :)
Za każdym obrazkiem kryje się kieszonka na pieniężny upominek.
Życzenia znalazłam w sieci, nie pamiętam gdzie,
koronki kupiłam w pasmanterii,
a kwiatuszki pochodzą ze sklepu Wild Orchid Crafts.
Napisy wymyśliłam sama i wydrukowałam.
Stempelek na wieczku pożyczyłam od Novinki. Dziękuję :)
Mam nadzieję, że Para Młoda była zadowolona z tego prezentu :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz